keskiviikko 23. helmikuuta 2011

I live and learn from my mistakes, then forget them again.


Valkoinen mintun tuoksuinen suu sulkee sisäänsä minimaalisen pienen haukun paahtoleipää. Rosoinen kieli pöyrittelee sitä hetken ja työntää ulos vahdin kääntäessä selkänsä. Kuiva käsi käärii palan, haukun, kokonaisen paahtoleivän ja toisenkin vessapaperiin ja työntää taskuun. Syöty on. Käsi työntää lautasen kauemmas, taputtaa litteää nälkäistä mahaa ilmaistakseen vahdille sen olevan täynnä ja tyytyväinen, vaikka se hiljaa mutiseekin vastalauseita ja kiroaa. En nielaissut, en maistellut, en syönyt, vaikka oli pakko. Olen hyvä.

If only I could focus, maybe if I could see

Vaikka minä kuinka ulvoisin kontrollia syömisilläni, tai syömättömyydelläni, tiedän. Minun elämässäni ei ole mitään kontrollia. Olen hukassa, oli minulla kartta tai ei.
Sekaisin päihteistä tai yhden illan jutuista. Sekaisin sukupuolissa. Sekaisin saksissa ja partakoneen terissä. Sekaisin aamun koomassa ja viime yön häpeässä. Sekaisin ahdistuksessa. Mielialani vaihtelevat jokaisella minuuttiviisarin napsahduksella, enkä näe itseäni peilistä.




Vettä, mustaa kahvia ja nomnom vaniljateetä ♥ voisin elää näin


Ei kommentteja: