torstai 30. kesäkuuta 2011

TO: My dear ex

I need this.
Not you.


Haleja ja pusuja, helliä otteita ja katseita
Sitä minä tarvitsen.
Sinä et ole ainoa tai viimeinen,
joka minulle niitä voi antaa.


You said this could only get better
there´s no rush cause we have each other
You said this would last forever
But now I doubt if I was your only lover

Baby, don´t talk to me
I´m trying to let go

There is nothing left to say, so please go away
And let me breathe, stop teasing me.




Before our innocence was lost,
You were always one of those ,
Blessed with lucky sevens ,
And the voice that made me cry .
My Oh My.

En voi puhua
Alan itkeä
En voi katsoa sinua
Alan itkeä
Joten olen hiljaa ja käännän katseeni pois.

Katson kohti tulevaa ja toivon vain parempaa.
Milloin kohtalo on minun puolellani?

En jaksa enää uskoa rakkauteen.

FROM: someone you just lost forever




Ei kommentteja: