perjantai 5. elokuuta 2011

35 kg- Just a fucking dream?

35 35 35 35 35 35 35 35 35 35 35 35 35 35 35 kg
54 54 54 54 54 54 54 54 54 54 54 54 54 54 54 cm


it's all I need to be loved. 



Punapäätä ja salmiakki kossua ja siideriä liikaa ruokaa.


Mä rakastan sua ja mua sattuu kun sä kuihdut
Et sä nää et sä oot sairastumassa
-Punapää 


Niin kauan, kun ympärilläni ei ole rakkautta, minä luon sen itse. Syömättömyydellä ja kurilla
Nora käskee minun työntää sormet kurkkuun, se on se rehellinen ystävä, joka oikeasti minua rakastaa, joka haluaa minulle vain hyvää, ja että joku päivä vielä löydän sen mitä etsin ja itseni
Niin nimitin tämän äänen päässäni Noraksi, koska en sitä edes kehtaa kutsua anoreksiasksi tai muuksi
Ei tälläinen läski voi olla anorektikko ei voi



Anteeksi, olen humalassa ja sanani ovat sekaisin salmiakki kossussa 
ja kaikessa paskassa.


Viimeiset kaksipäivää olen oksentunut kaiken
paitsi tänään. Ehkä voin vielä yrittää? vai




Toivon todella, etten enää heräisi ikinä toivon vain lääkettä, jolla lopettaa kaikki
olen niin väsynyt
ja loppu




p.s olen tietokonearestissa viimeviikonloppuisen juhlimisen seurauksesta, ja siksi en voi juuri kirjoitella kuulumisiani. Olen kirjoittanut kaiken aikaa, pieneen päiväkirjaani, salaiseen laatikkoon ja nyt kun sain tietokoneen käsiini, tietenkään minulla ei ollut muistivihkoani. Huoh. 


Nyt vedän päiväni alas posliini jumalasta, revin demonit ylös kitalaestani ja menen nukkumaan, toivottavasti.
Ja huomenna on nälän päivä.

1 kommentti:

SILVERDROPS kirjoitti...

35kg on ihan sairasta, olit minkä mittainen tahansa. Sä oot just loistava tollasena (tai 5kg painavempana) älä näännytä itteäs!! Se ei oo enää nättii kun on liian laiha. Itsekin tykkään hoikista ihmisistä ja hoikista vartaloista, mutta 35kg ei oo enää hoikka, se on kuollut