tiistai 18. tammikuuta 2011

The passing stars light the way.


Say goodnight to gravity
Hold on to me...
The passing stars light the way
The future's here today
 
Maailmani pelastus. Päiviä aikaisemmin pelkäsin sen, maailmani, koko elämäni todella kuolevan suljetuille osastoille, jos jatkaisin vielä syömättömyyttäni. Aikuinen sanoo tarkoittaneensa 'hoidolla ja radikaaleilla toimilla' letkuja sairaalan osastolla, jos kuihdun aivan olemattomiin, toisin sanoen vasta silloin, kun horjun elämän ja nälkäkuoleman rajoilla tilanteeseeni tullaan puuttumaan. Mutta tämä on niitä liikesalaisuuksia, josta ei saa puhua, että shhh..

Tiedän, kuulostan naurettavalta, kun iloitsen siitä, että minun annetaan elää sairaissa tavoissani, mahdollisessa sairaudessa aina siihen saakka kunnes olen miltei kuolemaisillani, kun monet muut minun kaltaiseni taistelevat yksin päästäkseen siitä eroon. Minulla olisi apua ja tukea ympärilläni, joka puolella, mutta minulla ei ole halua. Minä en ole valmis. Olen yrittänyt miettiä miksi, mutta en löydä muuta vastausta kuin, että olisin äärimmäisen tyhmä yksilö. Ärsyynnyn ajatuksesta, vain koska se todella voi olla totta, joten jätän syyn hakemisen sikseen. Tyhmää sekin. Näen itseni naurettavana ja säälittävänä. Kuvittelen itseni 5 kiloa kevyempänä. Sekin näyttää mielessäni naurettavalta huomion hakemiselta, ei sairauden aiheuttamalta riutumiselta, vaan paremmuuden ja erilaisuuden tavoitteluna. Mietin onko se sen typeryyden tunteen arvoista. En löydä vastauksia näihin kysymyksiin ajattelemalla. En tiedä mitä ajatella, tästä kaikesta. En tiedä mikä minua vaivaa. Haluaisin vastauksen muutamaan kysymykseen, ihan vain, että ymmärtäisin vihdoin itseäni tai sitä, mikä sisälläni asuu. En tiedä keneltä kysyä, joten olen vain hiljaa. Katselen tikittävää seinäkelloa. Sen viisarit kulkevat väärään suuntaan. Toivon, että se silti vielä voisi minulle kertoa vastaukset näihin kysymyksiin. 



Negatiivinen stressi ja ahdistus ovat muuttuneet eteenpäin työntäviksi kevään tuuliksi.
Tältä minusta ainakin tänään tuntuu.

Olen täynnä valoa ja luovuuden energiaa.
Olen motivoitunut.


Muutama sipsi, yksi keksi, katumus ja ahdistus
kuntopöyräilyä ja helpotus
kahvia, teetä ja vettä
loppupäiväinen hyvä olo
tyytyväinen hymy kasvoillani nukahdan tänäkin yönä ♥


Ei kommentteja: